sobota, 9 lipca 2016

Kapelusznik

uwaga - od jutra do 24  lipca nie mam internetu, więc na wszystkie pytania itp odpowiem po powrocie :) 
Właśnie wróciłam z wakacyjnego wyjazdu nad morze. Niestety nie wszystko poszło po mojej myśli - w kolejnym poście o tym napiszę :)
Tymczasem zapraszam do obejrzenia sesji z Kapelusznikiem, która ma już parę miesięcy :)

 Sesja z Kapelusznikiem to jedna z moich ulubionych sesji.Pamiętam, żę zanim sesja doszła do skutku było wiele przygotowań - robienia stroju przez modelkę, ustalania miejsc, makijażu, kadrów. Była to moja druga bajkowa sesja ( pierwszą pokaże niebawem), więc jestem naprawdę zadowolona z efektów, a przede wszystkim z cudownej ekipy <3 Maja została kapelusznikiem, a jednocześnie przygotowała cudowny strój. Makijaż wykonała najlepsza Ola, która naprawdę świetnie maluje i zrobiła genialną charakteryzację. Dodatkowo na sesji pomagały jeszcze moje 2 przyjaciółki - Ola i Karolina ( przy tego typu sesjach zawsze przydaje się pomoc, więc bez nich byoby naprawdę ciężko ! ) Miałyśmy ochotę na zachód słońca, niestety zastały nas chmury. Nie poddałyśmy się jednak i zrobiłyśmy sesję - wszystko było przygotowane i szkoda byłoby to odmawiać. Najpierw zdjęcia robiłyśmy w lasku niedaleko domu modelki, a potem w spalonym domu w okolicach Dobiesza - był naprawdę niesamowity i bardzo pasował do klimatu, który chciałyśmy osiągnąć.
Zdjęć tylko kilka, ale mam nadzieję że się spodobają :)
Nie przeciągając dalej, zapraszam do oglądania !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz