piątek, 24 czerwca 2016

Królewna Śnieżka




Ta sesja należy do moich ulubionych. Była ona realizowana na projekt szkolny o którym już wspominałam w poprzednim poście. Przy tej sesji miałam naprawdę cudowną ekipę <3 W rolę Śnieżki wcieliła się Hania, która swoją urodą idealnie pasowała i mimo, że  była to jej pierwsza sesja to naprawdę wspaniale sobie poradziła i cudownie pozowała. Dodatkowo cudny makijaż wykonała jak zawsze Ola, a przy sesji pomagały jeszcze moje 2 przyjaciółki - Ola i Karolina. Uwielbiam fotografować w takiej ekipie, tym bardziej że wszyscy się znamy, więc zawsze jest świetna atmosfera i dużo śmiechu :).
Zdjęcia zrobiłyśmy w cudownych Łazienkach Królewskich - są naprawdę przepiękne, mam nadzieję że jeszcze niejedną sesję tam zrobię. Wykonałyśmy ją na początku wiosny, kiedy wszędzie było zielono, a dodatkowo kwitły tulipany - było naprawdę bajkowo, czyli tak jak miało być. Dodatkowo trafiła nam się piękna pogoda - cudowny zachód słońca.
Nie przeciągając dłużej, zapraszam do oglądania i komentowania !

mod : Hania Regner 
makijaż : Ola Zalewska 

                       










        







4 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci tych łazienek. Możliwe, że za chwilkę, będzie mi dane je odwiedzić (mały wyjazd szykujemy), ale nie jestem pewna czy uda się zorganizować sesję, czy będą to tylko zdjęcia 'prywatne'. ; (

    Sesja śnieżkowa wypadła świetnie. Modelka spisała się na medal. :) Podoba mi się ta ilość jabłek w pewnym momencie, dodaje trochę ekspresji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Łazienki są przepiękne, więc mam nadzieję że Uda Ci się je odwiedzić :) Powodzenia !

      Usuń