niedziela, 18 grudnia 2016

Pastelowe miasto










Siedzę właśnie chora w domu, mam więc czas na napisanie postu. Uwielbiam takie inspirujące współprace jak ta z Kingą <3 ! Kinia napisała do mnie na maxmodels z propozycją współpracy, Chętnie się zgodziłam, wspólnie ustaliłyśmy pomysły na kadry, stylizację, makijaż itp. Zamysł sesji był dość prosty - chciałyśmy pokazać Kinię jako wesołą, różową dziewczynę w pastelowej sukience, z kwiatami itp i zestawić ją ze smutnymi, szarymi kamienicami. Oczywiście interpretacja jest dowolna - ja widzę dziewczynę, która nie dorosła jeszcze do dojrzałego życia, porywana przez marzenia, wychodzi naprzeciw smutnej szarej codzienności. A jak wy to widzicie ? :)
Cała sesja przebiegła dość sprawnie, z małymi utrudnieniami - zlikwidowano sklep z balonami z helem, ale jakoś dałyśmy radę :) Było bardzo zimno - chodziłam w 2 parach spodni, swetrze i ciepłej kurtce, podziwiam więc Kingę że dała radę w cienkiej spódnicy i bluzce !
 Jestem bardzo zadowolona ze współpracy i jej efektów :) A jak wam  się podoba ?
Niedługo święta, a ja żadnej świątecznej sesji nie mam :p no nic, za rok nadrobimy

modelka : Kinia Pęczek 











14 komentarzy:

  1. Przepiekna sesja, super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno jesteś nieziemsko zdolna! Zazdroszczę talentu! Mistrz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Uwielbiam Twojego bloga i podziwiam pracę, to dla mnie ogromny komplement usłyszeć od Ciebie takie słowa

      Usuń
  3. Genialne! Brakuje mi słów, świetny pomysł i wykonanie, wszystko starannie przygotowane... Jedno zdjęcie ląduje w moim prywatnym folderze z inspiracjami jeśli można. <3

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bajeczne,przepiękne i magiczne jak zawsze ;) Zinterpretowałam je podobnie jak Ty,bowiem widzę tu dziewczynę,która jest zamknięta w swoim własnym różowym świecie,pełnym marzeń,którą totalnie nie obchodzi co dzieje się wokół niej,nie widzi ona tej szarości dnia codziennego-wręcz od niej ucieka.Z jednej strony wydaje się nam to piękną historią a z drugiej po uświadomieniu sobie jak krucha i delikatna jest to postać historia robi się nieco smutna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że bardzo podobnie odbieramy te zdjęcia :) bardzo dziękuję za piękny komentarz !

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia! Jak ty to robisz ?! Uwielbiam cię <3

    OdpowiedzUsuń