piątek, 1 lipca 2016

Before&after cz.I

Witajcie !
Często różne osoby pytają mnie, jak obrabiam swoje zdjęcia i jak wyglądają one przed obróbką.  Nigdy nie ukrywałam, że obrabiam swoje zdjęcia. Obróbkę uważam po prostu za jeden z kroków do gotowego obrazu, taki sam jak wciśnięcie migawki czy ułożenie kadru. Na początku mojej przygody z fotografią używałam do tego gimpa, od jakiegoś czasu korzystam z Photoshopa i jestem zachwycona jego możliwościami

Przy okazji - zaczynam serię obróbkowych tutoriali, już niebawem pierwszy z nich !

A teraz kilka zdjęć przed i po obróbce :)Napiszcie czy podobają wam się tego typu posty. Miłego oglądania !

całą sesja 


cała sesja










jako bonus coś mniej portretowego - motylek :) 


16 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności obróbki! Zdjęcia są takie delikatne, nadajesz im tego czegoś, są wspaniałe :) Przyznam, że zakochałam się w Twoich pracach! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziekuję za takie miłe słowa ! To dla mnie ogromna motywacja :)

      Usuń
  2. Uwielbiam posty, w sumie same porownania sprzed i po obrobce. :) Naprawde gebe zaciska, czekam na tutoriale!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Samouczek, czy korzystałaś z czegoś do nauki? Czekam na tutoriale, bo sama poznaje PS'a i pokochałam jego możliwości, ale nadal wiem za mało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie samouczek, opierałam się na paru filmikach na yt :) Potem napiszę z jakich

      Usuń
  4. Wow kochana, Ty na obozie zdjęciami rozwalisz wszystkich! Są super ������
    Czekam na kolejne fotki ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana <3 nie mogę się już doczekać obozu :*

      Usuń
  5. Cudowne, jak zwykle XD
    Fajny pomysł z takim postem. I nie mogę doczekać się tutoriali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia prześliczne! Czekam na tutoriale. Ile kosztuje zwykle photoshop, z którego korzystasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) pakiet dla fotografa od adobe, z którego korzystam, kosztuje ok 40-50 zł miesięcznie

      Usuń
  7. Też czekam na tutoriale, nie moge się doczekać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń