piątek, 18 listopada 2016

Jesiennie z Eweliną !

Nie moge uwierzyć, że już kończy się ta piękna, kolorowa jesień ! Ledwo się zaczęła, a już wszystkie liście  opadły z drzew......eh. Miałam tyle planów na jesienne foty, a w efekcie zrobiłam ledwie 2 sesje. Na trudno, w przyszłym roku może będzie lepiej !
A wracając do tematu postu. Szukałam rudej osóbki na jesienną sesję. Napisałam ogłoszenie na jakiejś facebookowej grupie i napisała do mnie Ewelina <3 Od razu zachwyciła mnie jej uroda - niebieskie o czy i burza rudych, kręconych włosów - ideał na jesienne zdjęcia ! Pomysł miałam od dawna obmyślony, więc tylko pozostało nam znaleźć miejsce, omówić termin  i ciuchy. Piękną księżniczkową sukienkę pożyczyłyśmy od Lady Eleberth ( zapraszam do niej ! ). Jeśli chodzi o miejsce, zdecydowałyśmy się na moje ulubione Łazienki Królewskie :)
Na sesji było bardzo ziiiiiimno......jestem pełna podziwu dla Eweliny, że w taką pogodę ( i o 6 rano ! ) pozowała dzielnie i bez narzekań. Herbata i ciepła kurtka potrafią zdziałać cuda :)
Przy sesji pomagał nam chłopak Eweliny, Maciek  - za co jestem bardzo wdzięczna !
Zdjęć niewiele, ale mam nadzieję ze się spodobają :) Miłego oglądania !

modelka : Ewelina 
suknia : Lady Elbereth 










te niebieskie oczy <3 !







Na koniec wykonałyśmy kilka prostych portretów. Wypróbowałaqm mojego nowego heliosa i jestem nim zachwycona !!! 

4 komentarze:

  1. Jesteś niesamowicie utalentowana dziewczyno! Podziwiam <3 i Gratuluję.. fenomenalnie.
    Sara ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Jestem ogromnie zachwycona Twoim talentem. Tworzysz cuda mimo tak młodego wieku i przerabiasz je lepiej niż nie jeden "profesjonalista". Przejrzałam Twojego bloga i nie mogę wyjść z zachwytu. Masz wspaniały styl i potrafisz wyczarować piękne fotografie. Można się Tobą inspirować i uczyć się od Ciebie (co też zrobiłam wgłębiając się w notkę odnośnie przerabiania zdjęć, dała mi naprawdę dużo do myślenia jak i również dużo chęci do nauki i eksperymentów w fotografii). Ta sesja, jak i wszystkie poprzednie ogromnie mi się podobają, szczególnie ujęcie 3 i 4.. magia, aż się z nich wylewa. Doskonała robota, oby tak dalej! Jestem Twoją wielką fanką <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za takie słowa ! To dla mnie naprawdę wielka motywacja. Jeszcze raz dziękuję <3

      Usuń