poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Sesja z Alicją



 Alicję poznałam przez grupę fotograficzną - pisała tam, że szuka fotografa, mnie zainteresowała jej uroda więc szybko się umówiłyśmy na sesję. Ala ma wspaniałą urodę - rude włosy i mnóstwo piegów, które uwielbiam ! Dlatego też tak ucieszyłam się, że mieszka niedaleko mnie i możemy się spotkać.

 Jako miejsce wybrałam ( zsnowu ! ) piękne Łazienki Królewskie - to chyba jedno z moich ulubionych miejsc na zdjecia, uwielbiam te wielkie stare drzewa i wszechobecny bluszcz - niczym w jakimś bajkowym lesie.  Tym razem była to luźna sesja, bez konkretnego tematu - miałyśmy kilka pomysłów i rekwizytów, nie było jednak żadnego tematu przewodniego. Postawiłyśmy na delikatne, kwiatowe klimaty ( czyli to co lubię najbardziej ! ), użyłyśmy 2 białych sukienek i wykonanych przeze mnie wianków ( chciałam zobaczyć, jak sprawdzą się na zdjęciach i jestem bardzo zadowolona ! ) 
Był to świetnie spędzony czas, Alicja to świetna osoba,  bardzo miła, no i mimo niewielkiego doświadczenia naprawdę dobrze radziła sobie z pozowanie - sluchała rad i proponowała własne pozy.  Dodatkowo przy sesji pomogła nam siostra Ali - Karolina, której bardzo za to dziękuję ! 

A teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć ( tym razem jest ich - jak na mnie - całkiem sporo ! )  :) Miłego oglądania !












a na koniec 2 kwadraty....powoli się przekonuję do kwadratowych kadrów 



12 komentarzy:

  1. Zdjęcia są świetne <3 Cudownie wyszedł ten bokeh na pierwszym zdjęciu <3
    Uwielbiam twoje fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak - ostatnie zdjęcie to czysty obłęd! Cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejuniu jakie śliczne zdjęcia 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdjęć,a ta sesja jest fenomenalna! Cieszę się,że trafiłam na Twojego bloga bo przeglądanie go to czysta przyjemność dla oczu :) Czekam na więcej równie fantastycznych ujęć :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanką pierwszego zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń