piątek, 24 czerwca 2016

O mnie

Witajcie :)
Nazywam sie Ania, mam prawie 15 lat. Mieszkam w okolicach Warszawy.  Fotografią interesuję się od ok 1,5 roku, więc nie mam dużego doświadczenia.. W końcu zdecydowałam się założyć bloga :)

Moja historia fotografii nie jest jakaś niezwykła. Przed nią od zawsze interesowłąm się sztuką - malowałam, rysowałam itp. Pierwsze zdjecia robiłam telefonem, potem zamieniłam go na starego kompakta rodziców. Przełomowym momentem był kwiecień zeszłego roku, kiedy kupiłam lustrzankę nikona d5200 - najpierw używałam z kitem 18-105, z czasem dochodziły kolejne szkła. Obecnie używam głównie obiektywu 50 mm 1.8.

Na początku nie umiałam ustalić która dziedzina fotografii najbardziej mnie interesuje. Robiłam makro, krajobrazy, generalnie fotografowałam wszystko dookoła mnie. Pod koniec zeszłego roku zaczęłam robić razem ze znajomymi projekt, który polegał na odtwarzaniu postaci z różnych bajek a następnie robienie im sesji. Każdy w naszej grupie miał określoną rolę - ja zostałam fotografem, no i oczywiście także zajmowałam się obróbka zdjęć. Właśnie wtedy pokochałam portrety. Mam za sobą zaledwie kilka sesji, ale  to właśnie w tym kierunku chcę się rozwijać.

Do napisania bloga zachęciło mnie wiele osób, którym bardzo za to dziękuję <3 Dziękuję kochanej Julicie  za pomoc w pisaniu postów i wyborze zdjęć - bez Ciebie pewnie ten blog nie doszedłby do skutku

Na początek więc kilka moich ulubionych zdjęć:)  Więcej zdjeć z sesji niżej będzie w kolejnych postach. Do zobaczenia !






11 komentarzy:

  1. W końcu doczekałam się bloga! <3 Dzięki za powiadomienie na forum (tu Tenitsu)! Mam nadzieję, że będę miała okazję w miarę regularnie przeglądać Twoje wpisy. :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę to będzie jedno z najczęściej odwiedzanych przeze mnie miejsc w internetach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że założyłaś bloga. Mam kolejne miejsce do odwiedzania w sieci. Życzę samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  4. taka młodziutka i taki talent! :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń