środa, 5 lipca 2017

Kwiaty i piegi !!!

Cześć kochani ! Przychodzę dzisiaj do was po dłuższej przerwie z najnowszą sesją. Jakiś czas temu niedaleko mojego domu znalazłam przepiękną, chabrową łąke i uznałam, że koniecznie musze zrobić tam zdjecie. Czekałam tylko jeszcze na odpowiednią modelke. Tak się złożyło, że w podobnym czasie napisała do mnie Jagoda - od razu zachwyciłam się jej piegami i cudnymi, rudymi włosami. Szybko się dogadałyśmy co do miejsca i terminu.
Na miejscu okazało się, że oprócz chabry na łące rosną też rumianki  i maki - cudnie !!! <3 Cała sesja przebiegła szybko sprawnie, nie licząc wiatru nie miałyśmy większych problemów. Postawiłyśmy na proste, kwiatowe portrety - była to pierwsza sesja Jagody, stwierdziłyśmy więc że zrobimy coś prostego na początek :)
Zdjęć nie wyszło zbyt wiele ( jak zwykle :p ) ale za to są różnorodne, na czym zawsze mi zależy. Jeszcze raz dziękuję Jagodzie za pozowanie, a was zapraszam do obejrzenia efetków naszej pracy !!!







 


11 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! Przekaż modelce, że jest śliczna! Takie piękne włosy... prawie jak moja ulubiona Ania Shirley :) Wspaniała sesja.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ! Przekaże napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona pierwszym ujęciem! <3 Pozostałe też mi się podobają,jednak mam ogromną słabość do chabrów i ich koloru,zatem nic dziwnego,że to akurat to ujęcie skradło moje serce :) Modelka trafiła Ci się idealnie,jej uroda pasuje tu w stu procentach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko zachwyca, modelka, ujęcia i obróbka, przepiękna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i piękna modelka. Zbudowałyście fantastyczny klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog i fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń