czwartek, 1 września 2016

Before&after cz.2

Witajcie !!! Ostatni post tego typu się Wam spodobał ( chyba :) ) więc dzsiaj przychodzę do was z kolejną porcją zdjęć przed i po obróbce :) Przy okazji chciałam się spytać - chcecie kolejny obróbkowy tutorial ? Jeśli tak, to piszcie Wasze propozycje ( może obróbka jakiegoś zdjęcia krok po kroku ? Albo jak nauczyłam się obrabiać zdjęcia - czyli skąd brać tutoriale, jakieś praktyczne ćwiczenia na obróbkę itp)  A może jakiś inny - o tym, jak przygotować jakąś sesję, skąd brać sukienki na sesję  itp ? Piszcie w komentarzach wasze propozycje :)
Obróbka : Photoshop cc + Adobe camera raw 3

cała sesja 



cała sesja 


cała sesja


cała sesja


cała sesja


cała sesja

A na koniec znowu motyl :) może chcecie post o moich próbach z makro ? 




10 komentarzy:

  1. Łał! Genialne prace, cudownie tworzysz.. Masz dopiero 15 lat, to ja aż boję się pomyśleć co będzie za 5 lat :D Dziwne, żeby młodsza uczyła starszych ale ja tam bardzo chętnie poczytam post jak obrabiasz zdjęcia, skąd bierzesz tutoriale.. Po roku obrabiania w photoshopie, dalej dla mnie to czarna magia :D Chętnie zobaczyłabym krok po kroku pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi ! Bardzo dziękuję za pomysł na post - spróbuję zrobić coś takiego jak obróbka jakiegoś zdjęcia krok po kroku :)

      Usuń
  2. Jeju! Jestem pod wrażeniem profesjonalnej obróbki *-* Sama interesuje się z fotografią, ale nie wyobrażam sobie, że kiedyś bd umiała tak przerabiać zdjęcia... mogłabyś zdradzić w jakim programie obrabiasz?? I popieram pomysł koleżanki wyżej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa ! photoshop cc i wywołuję raw w adobe camera raw 3 ( wtyczka do photoshopa). Spokojnie, wszystkiego można się nauczyć :*

      Usuń
  3. Naprawdę piękne *_* ja osobiście chętnie bym zobaczyła takie przygotowanie do sesji :) ciekawi mnie, jak powstają takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te zdjęcia, nie mogę przestać się zachwycać :) koniecznie jak najszybciej jakiś tutorial <3 ! Bardzo jestem ciekawa tego skąd bierzesz sukienki, rózne dodatki, co jest dla Ciebie inspiracją :) ! A co do obrobki w ps jak uzyskiwać takie cudne pastele, jak zwykle obrabiasz zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za propozycje ! Post o pastelowych obrazach juz był ;) tutaj : http://aniajurgafoto.blogspot.com/2016/07/tutorial-obrobkowy-1-pastele.html

      Usuń